PC és PC szoftverek

Ez az oldal pc játékokkal, és magával a pc-vel fog foglalkozni.

Knight of the Temple...

2008.10.23. 12:46 :: Csöpike

Ehez a játéknak nem mondható borzalomhoz úgy álltam hozzá hogy "nah végre!egy középkorban játszodó star wars-os hasonló kardozgatós játék"...De tévedtem.. Amugy egy akcio-kaland TPS-ről van szó.Ez az oldal nem a játékok leszólásáról szól viszont nem tudtam ugy uninstalálni hogy elötte ne írjak róla valamit..

A törénet rettentően lapos van egy Bishop(!!!) nevű főgonosz aki el akarja pusztítani a földet és ehez egy gyönyörűséges leányzó kell neki.Kis lovagunk még csak most csatlakozott a Templomos Lovagokhoz akinek még semmilyen kalandja nem volt.Hip-Hop bele is veti magát hadakozásba...
 

Grafika: (minden maximumra állítva)Talán már megtapasztalhattátok hogy Én pont az az ember vagyok akit nem érdekel hogyan néz ki egy játék ha bele lehet élni magunkat.De ez vmi pocsék...Nekem a Counter-Strike Conditon Zero jutott róla eszembe.A karakterünkön csillognak a fém páncélok ami alapból pozítivum lenne..Na de kérem szépen ha be sétálunk vmi sötét helyre akkor az egész karakter feketébe burkolózik viszont a páncél világít mint vmi töklámpás...Az ellen felek kidolgozása még el megy.Viszont a környézet.A terep tárgyak a pályák anyira rondák h az ember szemrákot kap ha ránéz.

Fizika: Ugyan az meg mi?!..valami hasonlóan gondolkozhattak a fejlesztők mert h egy szem fizika nincs benne az biztos.Egy vágást vágunk egy kapun és az 6felé törik..Egy hatalmas baltával amivel ha meg ütnének egészen biztos h ketté szakadnál szinte meg sem sebzi az ellen feleket.Vagy 10-15ször meg kell ütni egy ellent h ösze esen.

MI: (mesterséges inteligencia).A fizikához hasonlóan ez is hiányzik.Az ellen felek egyszerüen anyira buták.Vagy csak védekeznek v csak támadnak.Egyetlen combót nem tudnak csak szabdalnak.Nagyon könyen ki figyelhetjük a mozgásukat.A bossoknál alkamzmatjuk azt a modszer h "védekezünk a boss le nyomja a támadást és ki fárad mi meg le combozzuk..." Egyetlen egyszer nem halltam meg a játék során(és nem easy modban vittem..)

Fegyverek: 4féle fajta hadakozó eszköz közül lehet választani.Kardok balták buzogányok és ijj.A közel harci fegyverek csak skin-ek..Semmi különbség nincs egy könyü kis kard között és egy hatalmas favágo fejsze között.Az íjj kezelése egyszerü.A kurzor gombokal  célzunk és a Q-val lövünk.Viszont mozogni már nem lehet miközben íjj van a kezünkban.(h mi van?!) Vannak kivégzések is.Amiknek semmi értelme nincsen.És ezekből is csak kettő van.

Mozgások: Az emberünk vmi elképesztő eszméletlenül mozog.Vagy fél percen át röhögtem mikor be léptem a játékba.A legelső pályán szerzetesek ellen harcolunk akik vmi gomblintól tanultak harcolni..Vannak comboink is persze amik nagyon bonyolultak.Alapbol a QWE gombokat használjuk a támadáshoz.NAh kérem szépen a combok így néznek ki.

1. QQW
2. QQQ
3. QQQQ
4. QQQW

Ez egyszerüen el képesztő....
Kapunk néhány speciális képeséget amivel fel lökhetjük az ellent esetleg át törhetjük a védelmét.Ezen kivül még spellleink is vannak amikel akár gyogyíthatunk is( Mi ez paladin?! )

A kaszabolás mellé néha kapunk egy kis gondolkodtató feladatot is, amiken kb 5másodpercet sem gondolkoztam...

Többet nem kívánok írni erről a játékról mert már az is fáj h rá kell gondolnom..Öszességében egy hatalmas pénz pocsékolás volt ezt a játékot fejleszteni.Semmi nehézség nincs benne minden ellenfelet kb ugyan azzal a mozdulat sorral ki lehet írtani.A pályák rémesen unalmasak..

Pozítívum: A CD-t használhatjuk sör alátétnek
               Nem okoz függőséget
               Kávéfözőn is tudjuk futatni.

Negatívum: Ronda grafika
                  Egyszerű
                  Buta MI
                  Pénzt kérnek érte...

1 komment

Címkék: blog the középkor of lovag knight temple tps raten

A bejegyzés trackback címe:

https://raten.blog.hu/api/trackback/id/tr48727970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.21. 18:56:36

huh ezt kiprobáltam még anno de annyira felbasztam magam az irányításon hogy le is töröltem 5 perc után :-)))
süti beállítások módosítása