PC és PC szoftverek

Ez az oldal pc játékokkal, és magával a pc-vel fog foglalkozni.

Test Drive Unlimited

2008.10.08. 16:56 :: Kisendi

 

Test Drive Unlimited

 

Ugyan R4T3N szólt, hogy nem kell túl sokat írni én nagyon unatkozom szóval irok egy kicsit a TDU-ról.

Ez a játek nagy múlttal rendelkezik. ( Még régről a Commodore 64rol jött egészen idáig ) A törtenet Hawaii egyik szigeten játszodik O'ahu-n. Na aki szeret csak úgy autókázni es nem csak a sztorival foglalkozni es küldiket/versenyeket csinalni az imádni fogja ezt a játékot ugyanis a játek több mint 1000 mérfőldnyi bejárható úttal rendelkezik. Mindehhez csatlakozik tobb mint 90 vezethető jarmű. ( Motor is!! ) És ezek nem csupan autók amiket látsz hátulról meg esetleg elölről... Nem! Fantasztikus részletességgel kidolgozott minden autó belseje és még a motorok is gyönyörűek.

Persze nem fogom csak a jót mondani. Ugyanis el kell mondjam, hogy nekem a játek irányíthatosága nem jött be teljesen. Én mondjuk az automata valto helyett manualis valtót hasznaltam es az autók elektronikus segitságeit ( ABS, kipörgésgátló... ) kikapcsoltam. Majd aztan most nemreg bekapcsoltam es "Any*d, ezzel ilyet is lehet?!" élmenyben volt részem. Tehát ezzel elmondtam azt is, hogy a játékban változtathatjuk a vezetes élményet is.

A játékban van Multiplayer mod is az ugynevezett M.O.O.R: Massively Open Online Racing. Ez nagyjábol a játek közben megy viszont ha a profilunk krealasanal kikapcsoljuk akkor a játek közepen már nem kapcsolhatjuk be. A játék mindenképp leköti a játékost hetekig ugyanis elég "nehéz" feladatok várnak a játékosra. ( Vezess 5000 mérföldet, vegyel 15 házat, legyen 3 különböző Mercedes tipusú autód, 3 különbözö Ford... ) A jatek közben a karakterünket öltöztetnünk is kell amiket a feladatok soran nyert kuponokkal tehetünk meg. A jatek érdekes modon a pénzre alapszik megsem old meg mindent. Ugyanis az olyan küldetesek mint vezess 5000 mérföldet nem oldódik meg pénzzel. A játékban láthatunk repüloket fel-le szallni, csodálatos vizesásekkel is talalkozhatunk, tehat az összkép gyönyörű.

Ja es majdnem elfelejtettem. A játékhoz kijött egy kis kiegészítes is ami tartalmaz 30 új jarmuvet. ( a 30 nem 100% de azthiszem annyit olvastam )

Szólj hozzá!

Címkék: hawaii tdu test drive unlimited m.o.o.r

A bejegyzés trackback címe:

https://raten.blog.hu/api/trackback/id/tr74703624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása