PC és PC szoftverek

Ez az oldal pc játékokkal, és magával a pc-vel fog foglalkozni.

lvl80as rágcsáló?!

2008.10.11. 19:46 :: Csöpike

Mivel az oldal nem csak a játékokról szól hanem a PC-s világ dolgairól ezért gondoltam írok nektek a Blizzard legújabb termékéről.(meg persze azért is mert engem nagyon meg fogott :D) Kedvenc kis cégünk egy újabb perifériával ajándékoz meg minket. Igen a Zboard-unk mellé egy egeret is kapunk!.Még hozzá mien csodálatos egeret! A külső fantasztikus a belső elképesztő! Az ára elfogadható! (a gamer egerek között ez még átlagosnak mondható , viszont meg nézem azt a magyar családot ahol csak ugy simán ki dobálnak 30ezret egy egernyűre).
Kezdjük a külsővel, egyből mindenkinek fel tünik a pikkely jellegű boritás melynek bal oldalán egy óriási WoW logo helyezkedik el az alumínium borításon melyek között kis ledek szolgáltatják a hangulat világítást melynek színe, erőssége és vibrálási szokásai driverből állíthatóak.A szín világ bámulatos 16millió (!!) színből midenki meg találja a kedvencét.Nagyon meg nyerő kis külsö az biztos!
Ha a belsejét tekintjük akkor sem csalódunk, egészen biztos vagyok benne h minden wow-os álmát ki elégíti (Persze csak azokat amik szorosan kapcsolodnak a WoW irányításához:P..amibe a blood elf nénik nem tartoznak bele:P )Tehát nézzük :

  • magas érzékenységű lézeres optika 
  • 15 programozható gomb - (azt hiszem az action bar-ról való spellezést mindenki el feljtheti)
  • 160 karakteres beépített macro támogatás
  • Lehetőség drag and drop makrók készítésére
  • 130 előre elkészített macro és parancs érhető el a driverből

A szálitást (mien brilliánsan) nov 13.ára tervezik.Előrendelni itt tudjátok.

Nagyon aranyos kis darab szerintem minden WockA örülne ha egy ilyet találna a karácsony fa alatt!:)

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://raten.blog.hu/api/trackback/id/tr97708935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victorr 2008.10.13. 22:46:06

nagyon stílusos darab, ha nem lenne rajta sok wowbuzi felirat akkor vennék egyet de már rühellem a wowot szal nem :D
valahol már láttam ezt de nem tudom h hol

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.13. 22:47:33

sztem naon jól néz ki, de az, h kifejezetten wowra kifejlesztett, annyira nem nyerő. Viszont kinézetre... ... ... xD

victorr 2008.10.13. 23:01:34

és inen ugy tünik h olyan festék van rajta ami az izzadtságtol nem kopik ami jó

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.14. 07:11:58

nekem meg úgy tűnik h alumínium :D

Csöpike 2008.10.14. 13:58:28

A hivatalos honlap közölte ezt az adatot h "alumínium" én csak azt írtam amit ott látok!.Amuyg valószinűnek tartom h a sok "wow-os" gomb más játékba is fel használható lesz.

Kisendi 2008.10.15. 12:34:53

Szerintem felesleges ez az eger... A Logitech is kidobott mar olyan egeret ami vilagit 16 milla szinben es van rajta par darab gomb... Azert mert felesleges fizetni ennyi penzt, hogy rairjak " World of Warcraft "

Csöpike 2008.10.15. 14:41:35

Figy vannak emberek akinek meg éri..ha lenne pénzem én is meg venném...Pl nekem az is érték h EREDETI wow-os dobozok figyelnek a polcomon...Ha tehetném collector's edition-os lenne mind...és Z-board-os billem lenne..am meg oké h a Logitech világít 16színben és van rajta egy két gomb..de ennek pont az a lényege h ne kelljen spellbar-rol spellezni meg abilytizni...gondolod el mien gyors és kényelmes lenne ha nem kéne a számokat nyomkodni..!

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.10.16. 18:39:38

sztem meg aki akkora kocka, hogy ilyen wowos egere legyen, és meg akarja venni, az vegye meg. A kocka gyereknek jobb lesz tőle az élete, a gyártó nyer rajta, a beszállító nyer rajta, szal win-win biznisz.

victorr 2008.10.16. 22:19:08

én az a fajta kocka vagyok aki imád programozni és webprogramozni, meg a legújabb játékokkal játszok csak szal simán geek és nekem egy ilyen megalázás lenne xD
süti beállítások módosítása