PC és PC szoftverek

Ez az oldal pc játékokkal, és magával a pc-vel fog foglalkozni.

Kisendi szekere

2008.10.10. 18:44 :: Kisendi

Az Én Kemény-mag-om

 

Nos gondoltam mivel a blog nem csak játékokról szól így hát mindenképp jól jönne egy kis info a gépekrol és teljesítményükről. Lássuk miböl élek:

 

Processzor: AMD 64 X2 6400+ ( ha vki nem vágja 2 mag [core] ~3200MHz )

Alaplap: ASUS M2N-E SLi ( én igaziból nem vok naon otthon alaplap téren szal ez lett véve mert ez korrektnek tünt )

RAM: 2GB ( márkat nemtom de stock 800MHz-es asszem )

GPU/videokari: nVIDIA GeForce 8800GT 512MB ( XFX [gyárilag húzott ] )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hangkártya: Sound Blaster Live! 24-bit External ( külső hangkari jó mert SB es nem terheli az alaplapot! )

Monitor: Samsung SyncMaster 19" WideScreen

Bill: Trust USB multimédia billentyűzet ( igazából ez csak azert van mert kéken vilagít :D ) ( Amugy most egy Logitech G15re pályázok )

Egér: A4 Tech X7 ( lol ez olyan komolynak hangzik de igaziból nem nagy szám... )

Nagyjából ennyi...

 

 

Ezek mellé meg a kiegek:

Logitech G25 Steering Wheel meg egy Logitech 1.3 Megapixeles ( :S ) webkamera

 Végszóként gondoltam írok ezt-azt. Nálam így ezzel a konfiggal es XP SP2vel a mai játékok 95%-a full beállításokkal fut. Nem mondom, hogy a Crysis siman fut maxon mer hülyeség... Manapság nem kepes arra egy PC sem. Maximum egy szerver ami tartalmaz nehany procit meg SLi-be kötött videókarik tucatját. De! ( és ezt csak halkan mondom mert R4T3N imádja :D ) A Crysis messze nem a legjobb FPS manapság. Viszont az egyik legszebb! De visszaterve idáig nem talakoztam meg túl sok olyan játékkal ami igazan megizzaszotta volna ezt a gépet. Bátyámnak Intel processzora van 2GB Ram-mal es egy 9800GTvel de neki az alaplapon nincs PCI-Express 2.0 így lassabb/gyengébb a gépe/videókarija mint az enyém. Neki a WoW-ban Shattrath City-ben kb.: 50-60 FPS a max. Nekem 70-80 az átlag de volt már 100 FPS is. Ez persze eredeti szerveren lett "mérve". Saját szeron megvan Shattrath-ban a 140-150 FPS is. :D Ami most érdekel de nagyon az a GTA IV! Vajon mit tudnak kihozni belőle PC-n és mekkora erőmű kell majd hozzá? Nos nemsokára meglátjuk, addig is Mindenkinek kellemes Játékot, Programozást, Hackelest, Crackelést, Letöltést.... :D

13 komment

Címkék: amd nvidia logitech asus szamitogep geforce x2 xfx

A bejegyzés trackback címe:

https://raten.blog.hu/api/trackback/id/tr66707451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victorr 2008.10.13. 22:30:14

minden jó de valószinüleg a leglassabb elem a memória: kevés és 800mhz... sztem annak a procinak az FSB-je megvan 1066 de pill megnézem

victorr 2008.10.13. 22:36:20

najó fogalmam sincs... olyan logikátlan leírások vannak

victorr 2008.10.16. 22:22:37

"Manapság nem kepes arra egy PC sem."
dede
core 2 extreme 3 GHz (4magos 12mb cache)
ésss Ati Radeon HD4870X2 (talán CF-be kötve)

victorr 2008.10.16. 22:23:28

nekem sajnos ieneim nincsenek :S
de álmodozni lehet

Kisendi 2008.10.17. 10:15:08

Tudod Te, hogy mennyi faj itt kint egy olyan procko? Otthon szinted kinek van olyan? Mellesleg en meg igy is ketlem, hogy abszolut Very High beallitason futna 70-100FPS-el a Crysis azon a konfigon. Mellesleg szerintem az ATI nem jo max ha abszolut nagy felbontasban akarsz jatszani. a 2 videokari meg mar meg van dontve nVIDIA tererol miutan SLi-be kotott 3 darab GTX280-at. Mit gondolsz mire kepes az? A 4 magos intel meg csak bizonyitja az elmeletem. Az Intel gyors de nem eros. Mellesleg megirhatnad, hogy Te mivel nyomulsz. :)

victorr 2008.10.18. 20:40:36

cpu: intel c2d 2.2ghz (gyengepont)
vga: sapphire ati radeon hd4850 512mb (amerikából 20k ft értékben)
mem: 2x2GB DDR2 1066MHz hűtőbordás
640+120GB sata2 hdd
alaplap: Asus P5QC

de ez crysis highre jó meg programozásra bőven

victorr 2008.10.18. 20:43:44

amugy az az amd proci nem olyan nagyon jó mint ahogy azt te hiszed
de az biztos h az enyémnél jobb :S

victorr 2008.10.18. 20:46:09

ja és a vidkarit feltuningoltam:
core: 700MHz
mem: 1150MHz

Kisendi 2008.10.19. 13:23:25

Szep! Latom boven akad mibol a gepre kolteni. En latod nem latom ertelmet annak, hogy mindent fulla huzzak! A procim gyarilag fut 3227MHz-en es meg nem taliztam olyan gammaval amit ne tudtam vna fullon futtatni. ( crysis nem tema ) Az atlag FPS jatekok kozben pedig 70-120. Szal nem a legjobb de azthiszem lenyegesen atlagon felul vok meg.

Kisendi 2008.10.19. 13:32:19

Amugy nem latom ertelmet a vinyoidnak. Minek annyi? Ugyertem rendben van, hogy kell a hely de mar a 120Gb boven eleg nekem. Igaz en nem torrentezek, nem naon toltok le szal azthiszem ezert nem kell. A masik, hogy " az en ramom hutott meg 1066MHz-es " es hasonlok. Tudod Te, hogy Engem mennyire hagy hidegen ez? Ha most azzal josz, hogy 7-10%-al gyorsabb mint az enyem nemtom mit csinalok. 7-10%?!? Az mennyi is? Semmi. Maximum ott, hogy a 3DMark kiirja, hogy a tied jobb mint az enyem. De jo. A videokari a masik gyengem. Nekem mint irtam csak 19es moncsim van szal 1440x900 a max. Erre pedig az nVIDIA a jobb nem az ATI. El ismerem, hogy a nagyobb felbontasokon ( 2000+ ) Ati egy kicsivel ( NAGYON kicsivel jobban tud teljesiteni mint az nVIDIA. De en nem ott hasznalom. Es nem is all szandekomban huzni a videokarit. ( Pedig meg tudnam!! ) Meg vagyok elegedve azzal amim van! Es buszke is vok ra!

victorr 2008.10.20. 19:49:51

minnyá betelik ez a két vinyó ne röhögtess XD

victorr 2008.10.20. 19:58:18

most amugy az ati az új HD szériával sokkal előrébb van mint az nvidia mert sokkal olcsóbb és jobb
meg a 800mhz és az 1066mhz között van különbség és nem dicsekedni akartam.
mind2 gép átlagon felüli bár az én processzorom elég gagyi.
süti beállítások módosítása